Friday, December 7, 2012

Laisk tüdruk

Vaatasin natuke oma postitusi ja avastasin, et kuus tuleb umbes kaks postitust. Hea ! :) Tegelikult tahaks palju rohkem teha seda, aga kuna olen tohutu tuulepea, siis päris tihti unustasn blogimaailma lihtsalt ära ning isegi, kui see finnaly meelde tuleb, siis pole tahtmist või aega sellega tegeleda.
   Hetkel olen teel Tallinna. Tulin eile õhtul kümnese bussiga Tartusse. MIrjam kandis Evale raha ja Eva ostis mulle pileti ära. Miks ööseks Tartusse. Sest Mirjamil oli  mulle palju rääkida ning me tahtsime väga üksteist näha. Mul on Temast täitsa kahju, Ta elu on nagu seebiooper, muidu oli see naljakas, kuid nüüd on Ta elus palju kurbe uudiseid korraga, sealjuures suudab Ta ise jääda nii nii rahulikuks, positiivseks ning oma asju edasi teha sama hästi või isegi paremini. Vapustav neiu !
   Tallinnasse lähen täna tagasi, sest täna on NS sünnipäeva tähistamine, juubel 20. Päeval on konverents ning õhtul on mõnus tsill. Samuti toimub täna EÕELi Tallinna piirkonna Üldkoolitus, kuhu aga ma sel korral ei lähe.
   Viimastel päevadel olen olnud ametis oma n-ö esimese kollektsiooni tegemisega. Hetkel olen alles joonistamise staadiumis, kuid loodan sealt varsti-varsti edasi jõuda. Nimelt on 14. veebruar mul kooli moeshow "Moepeegel", võitjad pääsevad edasi üle- Tallinna toimuvale "Sedamoodi" moekonkurssile. Loodan parimat. Teemaks on 220 volti. Mõned mõtted olen juba kirja pannud ning arvatvasti pühapäeval hakkan pihta kõike kollektsionide üle joonistamisega, midagi on natuke juba valmis ka.
   Nüüd aga kuulan muusikat ja loksun vaikselt Tallinna poole.

Kaunist talve !
Teie K

No comments:

Post a Comment